søndag 23. november 2014

Refleksjon 1.


Denne uken har jeg levert min første refleksjonsoppgave på studiet. Jeg må si at det faktisk var litt vanskelig - jeg mangler regelrett det som heter skrivetrening!! Det er jo ikke så ofte jeg må uttrykke meg skriftlig med lengre tekster i hverdagen min lengre. Jeg har mye på hjertet, men det er ikke alltid så lett å få det ned på papiret.  Men jeg regner med at det kommer seg etterhvert.

Jeg ser at noe av det som går igjen i refleksjonsoppgavene er ønsket om at skolebibliotekaren skal komme tidlig inn i planleggingen hos lærerne. Nå har biblioteket på Katta blitt kontaktet av fagkoordinator i norsk igjen, og det ser ut som vi kommer inn i fagstrategien fra høsten av (hvis det blir godkjent!). Vi krysser fingrene.

Da var det tilbake til Web 2.0 igjen ....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar